poniedziałek, 10 września 2012

Raw Apple Pie



Składniki na podstawę:
300g orzechów nerkowca / 300g cashew nuts
80g migdałów/ 80g almonds
50g rodzynek/ 50g raisins
10 daktyli/ 10 dates

Blendujemy wszystko razem i wykładamy na okrągłe naczynie. / Blended all together and put on bowl.


Następnie blendujemy: / Next we blended:
6 małych jabłek / 6 small apples
20 rodzynek / 20 raisins
3 daktyle namoczone, mozna dodać tez odrobinę wody z daktyli /  3 dates
całkiem sporo cynamonu, około 3-4 łyżek / 3-4 tbsp cinnamon

Układamy cienkie warstwy jabłek (pokrojonych obieraczką do warzyw) na podstawie i polewamy sosem cynamonowym każdą warstwę.
Im więcej sosu tym lepiej! :)

5 komentarzy:

  1. daktyle suszone czy świeże?
    ciasto wygląda bardzo bardzo apetycznie!
    buziaki skarbie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam świeże ale oczywiście skarbie możesz dać suszone daktyle bo to smaku nie zmieni ;)
      W ogóle to pierwszy raz robiłam to ciasto, bo zawsze mi się wydawało, że taka tradycyjna pieczona nie jest zbyt dobra, a tu zaskoczenie...
      Jest przepyszna!
      Buziaki :**

      Usuń
  2. Uwielbiam cynamon .

    To musi być "niebo w gębie" . . .

    Aż się boje spróbować , bo się uzależnię : )

    PS. "Pesto Pasta" z cukinii - rewelacja !

    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Pesto Pasta smakowała...
      Próbuj, bo jest na prawdę dobre, nawet mój brat, który jest sceptycznie nastawiony do tych moich "wymysłów", przyszedł i spytał czy jest jeszcze ta pyszna szarlotka :)
      Tak szczerze to jest nawet lepsze bez tego orzechowego spodu, więc jedz pyszne jabłuszka z jeszcze pyszniejszym sosem cynamonowym na zdrowie... :)
      Pozdrawiam Elenko <3

      Usuń
  3. Jeju, zrobiłam to ciasto i jest przepyszne!!!!
    Wszyscy w domu się nim zachwycali, dziękuję skarbie za ten cudowny przepis.
    Robiłam bez tego spodu.
    Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń